Bliv Børneudviklingstræner og/eller mikroudviklingstræner hos Skødstrup SF Fodbold

14. april 2024 kl. 21:16
Børneudviklingstræner Mikroudviklingstræner

Jobbeskrivelse:

Skødstrup Fodbold søger en passioneret og engageret Børneudviklingstræner til at styrke vores børnefodboldmiljø (både piger og drenge). Som Børneudviklingstræner vil du have en central rolle i at understøtte vores børnetrænere og sikre, at vores børnespillere får den bedst mulige oplevelse på og uden for banen.

Kerneydelser:

• Understøtte og implementere Skødstrups fodbolds sportslige strategi (både på og udenfor banen)

• Understøtte fællesskabet og sammenhængskraften i børnemiljøet

• Samarbejde og sparre med børnetrænerne fra U9-U12

• Understøtte den enkelte børnetræners udvikling som fodboldtræner

• Skabe et endnu bedre børnemiljø og træningsforhold

• Sikre en god transition mellem det at være børne- og ungdomsspiller

Ansvarsområder:

• Planlægning og gennemførelse af trænerkurser og workshops.

• Tæt samarbejde med klubbens trænere og bindeled til klubbens bestyrelse.

• Fokus på et miljø hvor udvikling og fællesskab er de bærende elementer

• Fokus på fastholdelse af fodboldspillere

Kvalifikationer:

• Erfaring som børneudviklingstræner eller fodboldtræner er at foretrække, gerne med fokus på børnefodbold.

• Kommunikativ og positiv tilgang til samarbejde.

• Evnen til at motivere og inspirere forældre-trænere, ung-trænere og spillere.

Arbejdstid og løn:

• Stillingen er på deltid og løn efter kvalifikationer

• Fleksible arbejdstider, primært i eftermiddags/aftentimerne og i weekender. Andet:

• Klubben vil tilbyde ekstern uddannelse under ansættelse via DBU

• Klubben vil tilbyde sparring fra højt uddannede fagfolk med flere års praktisk erfaring fra både bredde og

elitemiljøer.
    Ansøgning: Send din ansøgning og CV til
    sporten@skoedstrup-fodbold.dk. Ansøgningsfrist er den 15. maj 2024.

page1image30138704

Jobbeskrivelse:

Skødstrup Fodbold søger en mikroudviklingstræner (både piger og drenge), der brænder for at arbejde med de yngste børnespillere. Som mikroudviklingstræner vil du have en afgørende rolle i at skabe et trygt, sjovt og udviklende miljø for vores børn. Skødstrup fodbold har en ambition om at have et børnemiljø, hvor piger og drenge naturligt træner og spiller kamp sammen.

Kerneydelser:

• Planlægning og gennemførelse af træningssessioner for mikrofodboldspillere (U4-U8)

• Fokus på leg, motorik/koordination, kreativitet og grundlæggende tekniske færdigheder

• Samarbejde med forældre og andre trænere for at sikre en positiv oplevelse for børnene

• Ekstraordinært fokus på at rekruttere piger til børnemiljøet

Ansvarsområder:

• Udvikling/udførelse af træningsprogrammer og øvelser til årgangene

• Tæt samarbejde med klubbens børneudviklingstræner og trænerstab

• Understøtte rekruttering af nye spillere

• Besøge børnehaver i Skødstrup med inspirationstræning

• Interne kurser for børnetrænere + koordinering af C-træner kurser

Kvalifikationer:

• Gerne erfaring med træning af børn under 9 år

• Kommunikativ og tålmodig

• Passion for at skabe et sjovt og trygt miljø for de yngste børn

• Evt. relevant uddannelse el. studerende

Arbejdstid og løn:

• Stillingen er sat til omkring 5-8 timer ugentligt og løn efter kvalifikationer

• Klubben vil tilbyde ekstern uddannelse under ansættelse via DBU

bredde og elitemiljøer.

Ansøgning: Send din ansøgning og CV til sporten@skoedstrup-fodbold.dk. Ansøgningsfrist er den 15. maj 2024.

Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen i vores fodboldfamilie! ⚽🌟👟